1. Cum îmi creez un cont? Pentru a crea un cont nou în site ai nevoie doar de o adresa de email valida la care să ai acces. Completează datele în secțiunea creare cont, urmând indicațiile detaliate din pagină.
2. Cum îmi păstrez securitatea datelor? Pentru a păstra integritatea contului tău, îți recomandăm să alegi o parolă unică și să o păstrezi secretă. De asemenea, asigura–te că nu îți salvezi automat datele și că te deconectezi de fiecare dată când folosești un dispozitiv care nu iți aparține. Am luat toate măsurile de securitate pentru că datele tale personale să fie în siguranță. Dacă ai suspiciunea că o altă persoană îți cunoaște datele de acces schimbă parolă contului tău imediat.
3. Cum pot să plasez o comandă pe site? Pentru a plasa o comandă online în Site, Clientul/Cumpărătorul trebuie să parcurgă următorii pași: a) să se autentifice (opțional – pentru a avea beneficii speciale, dedicate clienților care au un cont pe www.palo-santo.ro) b) să caute în câmpul de căutare produsul dorit și să îl Adauge în Coș; produsele adăugate vor fi afișate în mini coșul de cumpărături din partea superioară a site-ului c) să selecteze modalitatea de plata: Ordin de plata, Online cu Cardul sau Ramburs la livrare.
4. Cum aflu unde este comandă mea online? Fiecărei comenzi plasate în site i se va atribui un număr unic de comandă, număr ce poate fi folosit în urmărirea și identificarea acesteia. De asemenea, în momentul expedierii comenzi, vei primi un număr AWB unic.
5. Cum pot să returnez produsele? Clientul poate să returneze produsul, pentru orice nemulțumire. Singură excepție o fac produsele comandate greșit și desigilate. Acestea nu mai beneficia de garanție. Pentru a returna un produs, clientul are obligația să trimită un email pe info@palo-santo.ro în care să treacă numărul comenzii sau al facturii, numele de pe care a fost făcută comandă, produsele ce urmează să fie returnate, și problema reclamată.
6. Comandă mea a fost anulată. Vânzătorul poate anula Comandă efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.
7. Cum pot să îmi recuperez parolă? Pentru recuperarea parolei, va rugăm să accesați linkul “Am uitat parolă” care se află sub butonul “Autentificare”. Ulterior veți fi invitat să introduceți în căsuța de text adresa dumneavoastră de e-mail, iar în scurt timp veți primi un e-mail cu nouă parolă.
8. Cum pot să ridic singur comandă? Pentru ridicarea personală a unei comenzi, va invităm la punctul nostru de lucru din Stradă Bistriței nr. 8, Suceava, dar numai după ce comandă dvs a fost plasată online și confirmată de operatorii noștri.
9. De ce nu găsesc un produs pe site? Dacă nu găsești un produs pe site-ul nostru, te rugăm să ne scrii la info@palo-santo.ro și încercăm să găsim produsul în cel mai scurt timp la unul din partenerii noștri
10. Cum pot lasă o recenzie? Pentru că părerea ta contează, te rugăm să intri în secțiunea recenzii clienți din partea dreapta a site-ului și să ne lași sugestia, reclamația sau părerea ta.